Υγεία

Vitaelife Pharma Omega 3 – τιμή, πού να αγοράσουν, κάψουλες

Ένα από τα πιο συζητήθηκαν πρόσφατα τεύχη στην ιατρική είναι η σημασία των ω-3 πολυακόρεστων λιπαρών οξέων. Σύγχρονη διατροφολόγους, gerontologists, εμπειρογνώμονες στον τομέα των συμπληρωμάτων διατροφής και τα ζητήματα της γήρανσης, βάλτε τα φαρμακοτροφίμων στις πρώτες σειρές σχετικά με την αποτελεσματικότητα και χρησιμότητα των συμπληρωμάτων.

Τι είναι αυτό;

Ωμέγα-3 ανήκουν στην κατηγορία των πολυακόρεστων λιπαρών οξέων και, μαζί με άλλα λιπίδια ωμέγα πρέπει να κάνουν τακτικά από έξω από το ανθρώπινο σώμα. Τα κύρια ωμέγα-3 οξέα είναι dokozagexaenova (DHA), εικοσαπεντανοϊκό (ΕΡΑ) και άλφα-λινολενικό (ALA). DHA και ΕΡΑ σε μικρές ποσότητες μπορούν να συντεθούν στο σώμα από ALA, αλλά η σύνθεση αυτού είναι τόσο μικρή που κάνει 5% των αναγκών του σώματος. Σε σχέση με αυτό το γεγονός, και οι τρεις οξέα μπορεί να θεωρηθεί ως απαραίτητη για το σώμα, και πρέπει αναγκαστικά να κάνουν με το φαγητό ή σε μορφή συμπληρώματος .

Η αναλογία

Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι το κλειδί για την τέλεια υγεία είναι η αναλογία στο σώμα οξέα ωμέγα-6 και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Το γεγονός ότι τα ω-6s έχουν μία φλεγμονώδη δράση, προκαλώντας και προκαλώντας διάφορα είδη της φλεγμονής και του οιδήματος. Ωμέγα-3, αντίθετα, να ανακουφίσει τη φλεγμονώδη αντίδραση. Η βέλτιστη αναλογία των ωμέγα-6 προς ωμέγα-3, σύμφωνα με διάφορες πηγές, είναι από ένα έως τρεις έως πέντε επιπέδων. Στην Ευρώπη, η πλειοψηφία του πληθυσμού η αναλογία αυτή θα φθάσει το 1: 100, η ​​οποία προκαλεί ένα διαφορετικό είδος συστηματικής φλεγμονής και ασθενειών και επιταχύνει τη διαδικασία γήρανσης. Από την άποψη αυτή, το σημείο κλειδί στην διόρθωση δύναμη του πληθυσμού είναι ο εμπλουτισμός της διατροφής με ωμέγα-3 λιπαρά, σχετικά με το ιστορικό του περιορισμού ωμέγα-6 που είναι άφθονα περιέχονται σε διάφορα φυτικά έλαια, τόσο αγαπημένη από τους περισσότερους Europens.

Οι ευεργετικές ιδιότητες των ω-3 λιπαρών οξέων

Εκτός από αντιφλεγμονώδεις δράσεις αυτής της κατηγορίας ουσιών έχει έναν αριθμό συγκεκριμένων ιδιοτήτων. Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα περιλαμβάνουν τις μεμβράνες όλων των κυττάρων του σώματος. Ιδιαίτερα μεγάλη είναι ο ρόλος τους στη διαμόρφωση των εσωτερικών τοιχωμάτων των αιμοφόρων αγγείων. Χωρίς επαρκείς ποσότητες αυτών των λιπιδίων στο αίμα, το ενδοθήλιο του αγγείου που απαιτεί συνεχή αναγέννηση, σχηματίζει ένα ελαττωματικό δομή, η οποία υποβάλλεται σε συνεχή φλεγμονή και σχηματισμό αθηροσκληρωτικών πλακών. Λόγω της σημαντική επίπτωση επί του σχηματισμού των υγιών αιμοφόρων αγγείων, ωμέγα-3 επί του παρόντος θεωρείται ως βασικός συμπλήρωμα για την πρόληψη και θεραπεία των καρδιαγγειακών παθήσεων.

Εξίσου σημαντικό αυτά τα λιπίδια και για να εξασφαλίσει το σχηματισμό και την κανονική λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος. Έτσι, στη φαιά ουσία του εγκεφάλου dokozagexaenova οξύ είναι περισσότερο από 3% και επηρεάζει άμεσα το επίπεδο της νοημοσύνης, το άγχος, τις γνωστικές ικανότητες. Ένα ιδιαίτερα μεγάλη ανάγκη για DHA στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του παιδιού. Αν κατά την περίοδο της εντατικής ανάπτυξης δεν εξασφαλίζει τη διαθεσιμότητα επαρκών ποσοτήτων των ωμέγα-3 και ενεργά να συμπεριλάβουν στα τρόφιμα διατροφή πλούσια σε τρανς λιπαρά (μπισκότα, κέικ κλπ), δεν θα πρέπει να εκπλαγούμε, στη συνέχεια, ότι ο εγκέφαλος του παιδιού θα να κατασκευαστεί μαργαρίνης, και ο μικρός άνθρωπος θα επιδείξουν κατάλληλη νοητικές ικανότητες.

Η σύγχρονη επιστημονική έρευνα έχει αποκαλύψει αρκετές άλλες ιδιότητες των ωμέγα-3 πολυακόρεστων λιπαρών οξέων. Μεταξύ αυτών irarenai επίδραση στην ομαλοποίηση της λειτουργίας του ανοσοποιητικού. Λιπίδια δρουν σε όλα τα επίπεδα, εξασφαλίζοντας την κανονική ωρίμανση των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος. Αυτό οφείλεται στην επίδραση του όγκου σε μεγάλο βαθμό. Αναπτύχθηκε ανοσοποιητικό σύστημα προστατεύει άγρυπνα το σώμα στην καταπολέμηση καρκινικών κυττάρων.

Καλά αποδεδειγμένη ωμέγα-3 για την καταπολέμηση διαφόρων ασθενειών των αρθρώσεων. Αρθρίτιδα υπέρ που έχει την ικανότητα των λιπιδίων για τη μείωση της φλεγμονώδους απόκρισης και να εξομαλύνει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού, και το σώμα ξεφορτώνεται λόγω της επίδρασης στον μεταβολισμό και την κυκλοφορία του αίματος. Η ικανότητα των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης , εμποδίζουν την ανάπτυξη των αλλαγών σχετίζονται με την ηλικία. Γεροντολόγους τους αναγνωρίζουν ως ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά μιας υγιεινής διατροφής για ένα ηλικιωμένο άτομο, μαζί με τις βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Μια θετική οξέα συμπλήρωση επίδραση και το δέρμα και τα μαλλιά.

Πηγές των ωμέγα-3

Πού μπορούμε να πάρει ωμέγα-3; Σε κανονικές συνθήκες, οι κύριες πηγές, στην πραγματικότητα, μόνο δύο. Αυτή η λιπαρά ψάρια εκτραφεί στις άγρια ​​Βόρεια θάλασσες και το λινέλαιο . Δυστυχώς, αυτό το ψάρι στη διατροφή του γενικού πληθυσμού είναι σχεδόν απούσα, και το λινέλαιο δεν μπορεί να χρησιμεύσει ως ένα πλήρες και η μόνη πηγή αυτών των λιπιδίων, σε σχέση με την ύπαρξη μόνο ενός άλφα-λινολενικό οξύ, εν τη απουσία του δοκοσαεξανοϊκού και εικοσαπεντανοϊκό οξέα. Με τη σειρά του, οι περισσότερες από τις ευεργετικές επιδράσεις των ωμέγα-3, λόγω της μόλις DHA και ΕΡΑ, το οποίο εξυπηρετεί μόνο ιχθυέλαιο. Για να λυθεί αυτό το πρόβλημα ένας επιπλέον χρεώσεις ωμέγα-3. Υπάρχουν δύο μορφές αυτών των προσθέτων. Είναι ένα συμπύκνωμα των ωμέγα-3 σε υγρή μορφή, ως αντιοξειδωτικό και συντηρητικό που προστίθεται συχνά βιταμίνη Ε και μια μορφή κάψουλας των ωμέγα-3, στην οποία τα λιπίδια προστατεύεται αεροστεγές κάψουλα ζελατίνης. Τυπικά η υγρή μορφή είναι πιο προσιτές, και σε ενθυλακωμένα καλύτερη προστασία από τις επιβλαβείς περιβαλλοντικούς παράγοντες.

Πώς να επιλέξετε;

Ωμέγα-3 που παρουσιάζονται προς πώληση σε ένα ευρύ φάσμα. Πώς να επιλέξετε το συμπλήρωμα που σας ταιριάζει καλύτερα;

Ας αρχίσουμε με τους vegans. Εάν είστε vegan ή χορτοφάγος, και θέλουν να λάβουν ωμέγα-3 λιπαρά φυτικής προέλευσης, η επιλογή σας -. Vegan ωμέγα-3

Οι υπόλοιποι θα πρέπει να γνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ ιχθυελαίου και το λίπος των ψαριών. Η πρώτη παράγεται από το ήπαρ ψαριών, η οποία συσσωρεύεται σώμα βλαβερά μέταλλα και τοξικές ουσίες. Εάν το τελικό προϊόν είναι ανεπαρκώς αντιμετωπιστεί, μπορεί να παραμείνει επιβλαβείς ουσίες. Ψάρια και λιπαρές ύλες που προέρχονται από το μυϊκό ψάρια και, ως εκ τούτου, καλύτερα να δίνουν το προβάδισμα σε αυτόν.

Είναι επίσης απαραίτητο να δοθεί προσοχή στην ποσότητα του περιεχομένου στο πρόσθετο από τα δύο πιο ευεργετικά λιπαρά οξέα:. Εικοσιπεντανοϊκό οξύ (ΕΡΑ) και δοκοσαεξαενοϊκό (DHA)

Σύμφωνα με τις συστάσεις της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας – American Heart Association – στην ημέρα θα πρέπει να λάβει 250-500 mg ΕΡΑ και DHA. Ως εκ τούτου, κατά την επιλογή συγκρίνετε το περιεχόμενο αυτών των οξέων σε μία δόση. Πάρτε υπόψη τη θρεπτική αξία των τροφίμων που καταναλώνουν μια αθλητική δραστηριότητα (για αθλητές συνιστώμενη δοσολογία στο άνω όριο) και με δεδομένες τις συνιστώμενες δόσεις, επιλέξτε το πιο κατάλληλο συμπλήρωμα. έλαιο κριλ της Ανταρκτικής, για παράδειγμα, σε μία κάψουλα περιέχει 60 g ΕΡΑ και 28 g του DHA, και Ωμέγα-3 μας Plus Elite περιέχουν μια δόση φόρτισης των ΕΡΑ – 530 mg. Στην ιστοσελίδα μας επιλογή των συμπληρωμάτων με ωμέγα-3: εδώ θα βρείτε πάντα αυτό που χρειάζεστε.

Πώς να πάρετε;

Η δοσολογία μπορεί να ποικίλει ανάλογα με τον σκοπό. Για την παροχή βασικών αναγκών για τις μεταβολικές διαδικασίες, αρκεί να χρησιμοποιήσει μέχρι 500 mg προϊόντος ανά ημέρα. Για τη μείωση της πήξης του αίματος και την πρόληψη της καρδιαγγειακής νόσου δόσης δεν αυξηθεί πολύ. Η ημερήσια δόση μπορεί να χρησιμοποιείται μία φορά κατά τη διάρκεια ενός γεύματος, και μπορεί να χωριστεί σε πολλαπλές μεθόδους. Να έχετε υπόψη ότι όταν λαμβάνει υπερβολικές ποσότητες των ωμέγα-3 μπορούν να αναπτύξουν ανεπιθύμητη αντίδραση s με τη μορφή των διαταραχών της γαστρεντερικής οδού, μειώνουν την αρτηριακή πίεση, αυξημένη αιμορραγία. Αν έχετε αυτά τα συμπτώματα πρέπει να σταματήσετε να παίρνετε το φάρμακο και συμβουλευτείτε ένα γιατρό.

Η πρόσθετη πρόσληψη των ωμέγα-3 είναι το κλειδί για την καλή υγεία και ενεργού μακροζωίας. Ωστόσο, πριν από την εφαρμογή θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν ειδικό.

Delli Panthea

Παίρνει λίγο χρόνο για να γνωρίσετε τη Philippa Take, αλλά δύο πράγματα που δεν θα ξεχάσετε ποτέ είναι ότι είναι σίγουρο και πρακτικό. Φυσικά, το sshe είναι επίσης χαρισματικό, συναισθηματικό και ικανό, αλλά είναι λιγότερο προεξέχον και συχνά συνυφασμένο με το να είναι επιτηδευμένο Καλά.
Οι προσδοκίες της, όμως, είναι αυτό που τόσο άρεσε. Σε πολλές περιπτώσεις, οι άνθρωποι θα υπολογίζουν και στην οπισθοψία τους όποτε χρειάζονται επευφημίες.

Κανείς δεν είναι τέλειος φυσικά και ο Φίλιππα έχει πολλά λιγότερο ευνοϊκά χαρακτηριστικά. Η στενότητα και η μισαλλοδοξία της τείνουν να παρεμποδίζουν συχνά τα προσωπικά επίπεδα.
Ευτυχώς η πρακτική της σκέψη είναι συνήθως εκεί για να μαλακώσει τα χτυπήματα.

You may also like...